Interfresh Eurasia, 26-28 Eylül tarihleri arasında İzmir’de düzenlenecek.

Interfresh Eurasia, 26-28 Eylül tarihleri arasında İzmir’de düzenlenecek.

Interfresh Eurasia, 26-28 Eylül tarihleri arasında İzmir’de düzenlenecek.

"Türkiye, Rusya, Orta Asya ve Avrupa'dan Afrika'ya kadar uzanan pazarlara ideal bir geçiş noktası olarak hizmet veriyor."


Türk ticaret fuarı Interfresh Eurasia bu yıl 26-28 Eylül tarihleri arasında İzmir'de düzenlenecek. Bu yılki Interfresh Eurasia, sadece yeni bir mekânla sınırlı değil, "Bu yılın Interfresh Eurasia'sı, hem katılımcılar hem de alıcılar açısından %200'ün üzerinde bir büyümeyle dikkat çekiyor. Yeni alıcılarla birlikte ziyaretçi tarafında da yeni ülkelerden alıcılar göreceğiz. Katılımcı tarafında ise, yaş ürünlerin yanı sıra kurutulmuş, dondurulmuş ve konserve ürünlerle birlikte meyve ve sebze suları ile sosları içeren çeşitlerimiz oldu."

Özer, bu çeşitlilik ile birlikte Interfresh'in önceki yıllardan daha fazla ilgi göreceğini düşünüyor. "Bu yılki Interfresh Eurasia 2024 için beş ana kategoriye odaklanıyoruz: Yaş, kurutulmuş meyve ve sebzeler, dondurulmuş ürünler, konserve ürünler ve çeşitli meyve ve sebze suları ile bu ürünlerden yapılan soslar. Bu ürünlerin yanı sıra etkinlikte lojistik, ambalaj, depolama ve yeni teknolojilere özel bölümler olacak. Geçen yıl 44 ülkeden 2.145 alıcıyı ağırladık. Bu yıl, 55 ülkeyi temsil eden alıcılar ve 30'dan fazla zincir market temsilcisi fuara katılım sağlayacağını onayladı, bu da meyve ve sebze endüstrisi için önemli bir ticaret platformu olan Interfresh'e küresel ilginin arttığını gösteriyor."

 

Özer'e göre, etkinlik Ortadoğu'dan gelen katılımcılar için de popülerlik kazanıyor. Bu nedenle, bu katılımcılar kendi pavilyonlarına sahip olacaklar: "Etkinlik olarak uluslararası bir tanınmışlık kazandık. Avrupa pazarındaki yaz tatilinden sonra ilk büyük ticaret fuarı olmamız, bizi önde gelen bir networking ve ticaret platformu olarak güçlendirdi. Çeşitli ülkelerden, Orta Doğu ülkeleri de dahil olmak üzere, kendi pavilyonlarına sahip olan firmalara gururla ev sahipliği yapacağız. Bu çeşitlilik, Interfresh'in Türk malzemelerinin yanı sıra egzotik meyveler ve tanınmış uluslararası markaların, yenilikçi makineleri ile global bir platform olarak statüsünü pekiştirdiğini gösteriyor. Bugün itibariyle ondan fazla ülkeden katılımcılarımız var."

Özer, Interfresh Eurasia'da ürünlerini tanıtmak isteyenler için birçok avantaj olduğunu vurguluyor. "Türkiye'nin Asya ve Avrupa'nın kesişim noktasındaki benzersiz coğrafi konumu, katılımcılar için eşsiz fırsatlar sunuyor. 117 ülkeye vizesiz erişim imkanı ve Türk Hava Yolları'nın 120'den fazla ülkeye direkt uçuşlarıyla, Türkiye Rusya, Orta Asya, Avrupa ve Afrika'ya uzanan pazarlar için ideal bir geçiş noktası olarak hizmet veriyor."

Özer "Katılımcılar, farklı arka planlardan ve bölgelerden tüccarlar ile bağlantı kurma fırsatlarıyla dolu dinamik bir ortama sahip olacaklar. Interfresh sektör oyuncuları için kaçırılmaması gereken bir fuar ayrıca Interfresh'in beşinci edisyonunu gerçekleştireceğimizi belirtmek isterim, elbette ınterfresh olarak yedinci yılımızı kutluyoruz. Dolayısıyla Interfresh, meyve ve sebzelerin sergilendiği birinci sınıf bir platforma dönüşmüştür," diyerek sözlerini tamamlıyor.